Han är min i 3 veckor...

Åh vad jag älskar att gå in till min träningsprofil. Fick imorse ett mail av min coach. Nu har jag skickat iväg ett mail på svaren. Det är bland annat lite bakgrundsfakta om min kost, träning och min mål. Alltid lika kul! Nu sitter jag här hos min bror Hasse. Sitter barnvakt åt lille Oscar, som för tillfället sussar sött. Älskar den lilla grabben. Ska bara vara här till 17, så jag hinner med att plugga lite innan jag beger mig till träning ikväll. LOVE it! :)

Just det, igår kväll var jag å handlade massa gottigt. Imorse fick jag i mig lite frukost. Gudomligt gott! En leverpasstejmacka med smörgåsgurka.

Det känns förövrigt i överarmarna idag. Och även i låren. Jag bara älskar när man är sådär trött och mör efter ett träningspass. Så trots att jag inte kände att det var mitt bästa träningspass igår, så tog det tillräckligt för att jag ska känn av det idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0