Ett boxpass...

Shit vilken adrenalinkick jag fick idag. Inatt var jag lika pirrig som ett barn kvällen före sin födelsedag. exakt så mycket har jag sett fram emot kvällen boxpass. Jag verkligen älskar boxpassen. Man tränar igenom hela kroppen och stundtals så pressar man sig så hårt att det känns som att man dör när som. Eller, ja inte dö, men ni vet när det blir sådär jobbigt och mjölksyran bränner. Instruktören - Rickard, hade lagt upp passet så himla bra. Mjukstart så man får in tekniken och sen läggs det på övningar som kör igenom armar och axlar, benen får arbete och magen så klart. Jag tror att majoriteten om inte alla tyckte att magövningen var helt sjukt jobbig. I know I did och extra mycket med tanke på att träningsvärken om magen inte är helt borta ännu. Jag gör det inte lättare heller :)




Bildens webbplats: noema.bloggagratis.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0