En fullspäckad helg...

Oj va jag inte har hunnit med att blogga under helgen. Jag har inte riktigt haft tillgång till en dator och så har det varit lite ont om tid.

I lördags gick jag upp otroligt tidigt. Redan innan 7 slog jag upp ögonen. Det var hur härligt som helst att ligga och dra under vintertäcket och höra hur vinden susade utanför. Jag hann med ett styrkepass här hemma och sen bar det snabbt iväg mot jobb. Sjukt stressigt och jag hann inte äta mycket mer än en banan innan klockan helt plötsligt var 17:00. Men roligt var det. Kände mig som en duracellkanin. Synd nog fick jag ställa in middagen med systrarna O och förfest med hela tjejligan. Dock mötte jag upp hälften av tjejerna efter världens segaste kö på Malmö Nation. Himla roligt hade jag och inte en endaste droppe alkohol :)

Söndagen sov jag länge, vilket var välbehövligt. På eftermiddagen bjöd finaste Husmus med mig på bio. Det blev Harry Potter och dödsrelikerna del 1, dock har jag inte sett en endaste del innan, så jag förstod inte riktigt allt. Jag har funderat i flera år att jag borde läsa böckerna innan jag ser filmerna, men nu kan jag lika gärna bara köpa hem Harry potter boxen och se det :) Efter bion hanns det med en snabbrunda på entré & Hemköp innan jag åkte till Handbollsträningen i Lund. Efter träningen bastade vi i styrelsen. Hur underbart som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0