Bättre start på veckan...

Hej hej på er!
Hoppas att er måndagsmorgon började lite bättre än min. Jag sov grymt dåligt inatt. Vaknade rent yrvaken klockan 6 imorse och insåg att jag hade sovmorgon. Bra där Camme. Kunde knappast somna om förrän det var dags att åter stiga ur bädd. 30 min innan bussen skulle avgå kände jag att det var hur lugnt med tid som helst, jag hade ju förbrett matlåda igår kväll. En god bit vegetariskt lasagne och sallad väntade. Jag öppnar i kylen och kan verkligen inte hitta min söta lilla cerisa matlåda. Nä, för den ligger i diskmaskinen. Jag får då höra av brorsonen att hans syster käkade min lasagne till frukost. Amen VA?! Vem äter mat till frukost?? Det blev till att snabbt slänga ihop en matlåda som var sååå liten och näringsfattig. Jag hann inte få i mig någon frukost mer än trycka i mig en halv solrosmacka på vägen till bussen. Sedan fick jag springa mig andfådd för att hinna med anslutningsbussen till skolan och med näppa hann jag till föreläsningen i tid. Så klart blev det längst upp i salen på en halvsliten stol som tog sönder mina tjocka strumpebyxor. Amen tjena, skitbra start på veckan.

Nä nu har jag powernappat och ska kila iväg å träna. Hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0