Veckans tummisar...

Den här veckan har det varit lika sådär med träning som föregående. Jag har kört mycket rehab för min fortfarande strulande fotled/hälsena. Men den känns betydligt bättre nu. Har gått över till min fotledsstrumpasak istället för värsta skyddet. Denna veckan har varit fylld av massa festligheter som såklart innebär en massa alkohol och gottis. Temat för veckans tummar är utmaningar.



- Självkänsla & motivation. Jag har aldrig någonsin kämpat så här mycket för att nå ett mål. Och det bästa är att det inte ens känns som att jag kämpar. Allt är ju så roligt och alla pusselbitar trillar på dess rätta plats perfekt, för att de är så lättillgängliga. Tack alla ni som ger mig så oerhört betydande komplimanger och peppar mig. Det är roligt att köpa kläder och klä upp sig igen. Jag börja sakta men säkert få upp en självkänsla som så länge varit försvunnen i havets botten. Och det ger mig en sådan morot och får mig mer och mer motiverad.



- För höga mål och dålig planering. Jag hoppas hela tiden på att min fot ska läka snabbt, när vila & rehab är bästa medicinen. Vilket innebär inte alls lika mycket pass & träningar som jag hade önskat. Jag vll se reultat alldeles för snabbt och är alldeles för ivrig med att komma igen. Bakläxa på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0