Veckans träning...

Ny vecka och nya utmaningar. Jag kommer fortsätta med rehab och långa promenader. Ska försöka lägga in något roligt gympass och förhoppningsvis blir det beachhandboll på söndag. I veckan har jag mycket tentaplugg, men ska absolut ta mig all tid som finns för att försöka bibehålla någolunda kost & motion.

Måndag: Powerwalk

Tisdag: Box

Onsdag: Gym

Torsdag: Vila

Fredag: Combat om foten känns ok annars Gym

Lördag: Vila

Söndag: Beachhandboll om foten känns ok och vädret är bra


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ah jag har hört att dom ska vara sjukt bra live, bra om du gillade dom, har en känsla av att jag med kommer att göra det då :)

Ah Camme, jag är inte så duktig som jag verkar ;) Gav nyss upp pluggandet för dagen & träningen sket jag i eftersom det regnar.. Du däremot verkar träna på bra.. duktigt!

2011-04-12 @ 14:36:12
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja vi ska se dom på Swedbank Stadion i Malmö.. hoppas på fint väder & bra tryck! Visst kan man känna att våren är på väg nu Camme?

2011-04-12 @ 20:05:59
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0