Tonight's gonna be awesome...

Det var ungefär ett år sedan vi alla var samlade under samma tak och festade till långt in på natten. Då var det egettillverkat vin och en påskmiddag. Jag kan faktiskt inte minnas när vi sist alla var samlade och gick på sittning. det första året i Lund var vi bra flitiga. Nu ikväll ska vi åter på sittning. Med temat: Villains & Heroes - fri tolkning. Ska bli skitspännande. Jag ska vara Catwoman. Killarna vet inget. De vet bara att jag ska ha en lackig, tajt outfit. Stora lockar i håret, välsminkat ansikte och såklart klackar. Jag har haft en sån panik, men nu hittade jag hela outfiten. Hoppas att det blir lika bra. Ska försöka ta så många bilder som möjligt. Och vara med i så många som möjligt.
Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0