The challenge - dag 1

Idag började jag min utmaning. I'm back in the gym. Mina muskler är fruktansvärt möra och trötta i skrivande stund. Det blev ett riktigt bra pass med min vän K.P. Vi hade samma tanke båda två, bröst och triceps. Fast istället för att köra maskiner visade han mig några bra övningar med fria vikter, bänkpress osv. Jag känner på mig att jag kommer till att ha världens träningsvärk i tricepsen imorrn. Härligt! Maten har varit sådär idag. Blev konstiga mattider, så jag var galet hungrig när jag kom hem ikväll vid 11. Det var bara till att slänga i sig middag. Imorgon ska jag försöka skärpa mig och äta frukost. Var ett tag sedan jag åt frukost vid 7 på morgonen.

Just ja, jag måste bara berätta en jättetrevlig grej. Idag så tänkte jag att jag skulle småjogga mot träningen. Jag tänkte att var gång jag ska till träningen så ska jag försöka att jogga dit och se hur långt jag orkar innan jag får de där känningarna i foten/hälsenan. ca 2 km klarade jag idag fördelat på två "pass".

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo man behöver såna dagar också. Men nu jäklar måste jag plugga på.. suck! :S Ja, visst är det underbart med detta väder.. man blir så glad!

& du.. Lycka till med utmaningen!

2011-04-26 @ 12:06:29
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0