Påsklov...

Åhej! Det spritter i hela min kropp. Så sjukt underbart väder så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Foten känns ganska så bra nu. Har faktiskt småjoggat lite senaste PW-rundor. Så jag har faktiskt inte varit på gymmet särskilt mycket senaste tiden. Men det gör inget så länge jag får röra på mig.

Imorrn blir det premiär för beachhandboll och jag längtar sååå. Ikväll blir det första grillningen för året 2011. Ska bli skitmysigt att sitta med fina vänner i vårsolen och äta en god bit mat. Nu ska jag kila iväg ut i solen och njuta! Ha en underbar dag ni med :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja gud vilket underbart väder det är, Jag älskar det! Konserten var grym.. trots att man fick vänta i över 2 timmar.. Men vilket ös sen.. kan tänka mig att byggnaden inte mådde bra :) Så du har påsklov nu, vad skönt.. Själv håller jag bara påsklov från gymmet..

2011-04-19 @ 10:25:05
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0