I'm getting better...

Hejsan hej!
Nu har jag helt slutat med fotledsstrumpan när jag går här hemma. Känns ganska bra i foten och rehab har fungerat. Långa promenader har ökats till lite powerwalks. Vädret har tyvärr varit faslig, så har inte hunnit med något gympass ännu. Jag vill ju inte se ut som en dränkt åsna när jag kommer fram. dessutom är det inte så kul att dra på sig 3 lager kläder. Har mest tränat hemma men jag tror att det visar resultat det med. Kosten har varit helt ok. Visst blir man sockersugen eller känner för att tugga på något när man tentarpluggar, men något litet kex eller en chokladbit känns inte som att det är hela världen. Annars försöker jag faktiskt att äta frukt & bär istället.

Vet ni en ball grej förresten? Idag är det exakt 3 månader kvar till mitt stora äventyr. Plus att jag ska ha nått mitt stora delmål då. Ett mål som innebär en kropp i en bikini jag inte skulle skämts ihjäl över. Jag är en väldigt god bit på vägen men tycker för tillfället att jag tappar fett på tråkiga ställen som min rumpa. Och jag skulle gissa att jag är ungefär 5 kg ifrån. Det ska jag klara. 5 kg på 3 månader är piece of cake. I can do it I can do it, I can do it!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ofcourse you can do it Camme! Jag tror på dig! Men ja vi kör den där soldansen nu, för jag är trött på grått! Jag vill åtminstone ha fint väder till helgen.. det är väl inte för mkt begärt?

2011-04-13 @ 19:23:36
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0