Glad påsk...

Det är fantastiskt väder. Sommaren är på ingång! Just nu håller jag på att rota fram lite sommarplagg, för idag ska det solas. Gud jag längtar så efter en bikini. Jag har inte köpt en enda bikini på säkert  5 år. Nu när jag testade lite shorts å så inser jag hur mycket kläder jag lär behöva shoppa. Allt är ju nästan för stort. Nu ångrar jag att jag slängde en favvistopp från när jag var 18 år. Eller om jag har tur kanske jag behöll den.

Nä nu får jag göra mig i ordning, snart kommer finaste killkompisarna. K.P, J.O & Lille. Vi ska grilla, hänga å sola!
Helt fantastiskt. Jag tror att jag är kär i solen. Får jag det? Ja, men då säger vi det!

http://2.bp.blogspot.com/_Prm68ZaHbP8/S7Wsb_gvPpI/AAAAAAAAAis/D2nBp3Azmn0/s1600/glad+p%C3%A5sk.jpg

Bilden webbplats: villhaallt.blogspot.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0