A lost memory...

Sitter mitt uppe i tentaplugg. Går framåt, så det är positivt tror jag. Kom att tänka på en sak, det här med musik är så stor del av mitt liv även om jag inte alls har samma intresse som innan med att vara sån där kulturnörd som hittade massa balla band. En låt kan ge en sånna där fina minnen eller ge en kicken som behövs inför löprundan. Kanske få igång en på partyhumör. Skulle nog tro att de flesta känner igen sig. Och det mest fantastiska är när man glömt bort en viss låt eller album och sen återupptäcker detta. Då är det extra lycka. Kanske får den där låten en helt ny mening...

I mina öron ljudar The xx fina musik. Som jag helt hade glömt bort. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0